Vi löser våra kunders problem och önskningar
Hans Nordin är platsansvarig för verksamheten i Örnsköldsvik och har varit med ända sedan starten – eller ja, faktiskt ännu längre:
– Jag har haft förmånen att vara med på HydSupplys resa ända sedan företaget bara var en tanke. Denna tanke övergick till handling och tillsammans med min vän och kollega Ulf Domeij startade jag företaget 2011. En start och etablering som möjliggjordes genom fantastiskt stöd och support från Volito.
Vad innebär ditt jobb?
– Det innebär att varje dag tillsammans med mina fantastiska kollegor lösa våra kunders problem och önskningar, gällande allt från den lilla packningen till komplexa hydraulsystem.
Kan du ge något exempel på hur HydSupply har hjälpt en kund i deras verksamhet?
– Det finns många exempel på hur vi på olika sätt har kunnat hjälpa kunder i deras respektive verksamheter. Med våra servicetekniker har vi ryckt ut på dygnets alla timmar då till exempel ett haveri varit ett faktum, för att få igång vår kunds produktion på kortast möjliga tid. Tillsammans med vår kund Jonsson & Söner har vi i samband med deras expansion även haft förmånen att med våra systemtekniker utveckla, designa samt tillverka hydraulsystem till deras olika maskintyper. De återfinns numera på världens alla kontinenter.
Varför tycker du att en kund ska anlita HydSupply?
– Genom att anlita HydSupply får man ta del av ett erfaret team vars önskan är att hjälpa våra kunder att lyckas!